Wednesday 2 November 2011

BLOG dan KISAH PERIBADI?

salam semua...*berangan ada orang baca blog aku*!!!
aku sebenarnya memang tak suka menulis*dalam case ini,menaip*...tapi kadang2 aku rasa aku perlu menulis untuk luahkan rasa hati aku..dulu,ada certain masa aku luahkan rasa marah dan sebagainya di wall FB..tapi lama kelamaan aku rasa benda itu sangat annoying dan tidak patut diteruskan..sebab bila aku baca post orang yang menyatakan rasa marah,sedih dan sebagainya rasa macam menyampah pun ada..macam tiada privacy langsung..semua benda maw bagi taw orang..so,aku terfikir,mesti orang lain pun rasa menyampah baca post aku kan..hahaha!*malu*sungguh tidak matang..OK! berbalik kepada tajuk entri kali ini...BLOG dan KISAH PERIBADI?..before this aku ada diary,and kalau rajin tu aku tulis la apa2 dalam diary untuk express rasa happy ka,marah ka,sedih ka atau unexplained feeling ka..tapi aku selalu tiada masa untuk menulis..so,diary aku tu,tiap2 tahun tukar tapi buat sayang duit jak sebab masih banyak ruang kosong..so,aku end up dengan tidak maw menambahkan koleksi diary aku setiap tahun..tetapi menulisnya di dalam laptop ku yang sangat uzur ketika ini.. ini la laptop yang setia bersama dengan aku sejak 6 tahun lalu..so,kononnya buatlah diary pakai microsoft words...and macam mana pulak boleh menyimpang ke blog ni?sebab aku teringin jugak maw berblog ni and first plan maw post la entri2 yang berguna untuk readers..macam info pasal makanan yang aku rasa sedapka, tempat2 menarik yang aku pernah pergi ka..something like that la..tapi, aku ni jenis yang tidak berapa suka mengambil gambar..tapi suka digambar..and gambar2 yang orang ambil tu tak pernahlah sampai ke tangan aku..so,aku tiada gambar untuk di sharekan supaya entri aku lebih menarik utk dibaca...and sampaila sekarang,blog aku ni jadilah blog yang sangat merepek..maw publish dengan orang2 supaya follow pun amatlah malu yang tersangat...hahaha..tapi,aku dalam usaha untuk memajukan blog aku ni jugak..insyaALLAH..dalam masa yang tidak berapa lama lagi..oleh kerana agak busy ketika ini,maka terpaksa la ditangguhan lagi..so,aku masih mencari masa yang tidak tahu bila akan tiba tu..jadilah BLOG ini yang hanya mengisahkan KISAH PERIBADI ku...~

**mula2 cakap tak suka menulis,tapi entri panjang gilak....-.-"

2 comments:

  1. aku mo ketawa dulu b4 komen boleh?

    HHAHAHAHAHAHHAHAA!!!

    lucu owhh post ko yg nih.. bulih aku bygkan ngedor ko kalo becakap. haha.. btw serius aku stuju yg post2 rasa marah happy kecewa suma tu d fb. annoying nih. tu ok lagik. kalo yg ttba cakap lapar ka mo tdur ka mo p tandas ka yg tu mmg bikin aku panas ati. duizzz perlu ka repot d fb? haha tu yg aku jarang tul suda update status tuh. bkn nda mau.. tp everytime aku mo update jak msti aku pkir 100 kali dulu b4 enter. pastu last2 nda jadi. sbb aku rasa nda penting pun. pa2 pun teruskan usaha aa shyl. ngada jak ko cakap teda org bg gambar ko. tu yg c anne amik tuh pa?? haha ba ciow.

    ReplyDelete
  2. hahahaha...ok!setelah hampir setahun baru aku terbaca komen ko ni tin!

    ReplyDelete