Thursday 3 November 2011

CEMBURU @ JELOUS

assalamualaikum w.b.t dan salam 1 MALAYSIA! *skema!!!

hai kawan-kawan...untuk entri merepek kali ni jari jemari aku terasa maw menulis tentang isu cemburu @ jelous... sejak akhir2 ni kan aku selalu jak menghadapi perasaan ini..dan aku sangat lah tidak suka dengan perasaan ni..sebab sungguh la tidak cool bagi aku..buat apa maw rasa jelous sebab tiada yang kurang pada aku sampai aku maw jelous dengan orang lain..DUSHHH!DUSHHHH! *nah kan sudah kena tumbuk..jelous2 lagi sama orang lain...tapi perasaan jelous tu standard...setiap orang pasti akan merasainya..cumanya,jangan la terlalu melayan perasaan tu sampai mampu menyakitkan dan mencederakan orang lain..dan jangan la jugak sampai boleh gila sebab terlalu melayan perasaan yang sangat tidak cool tu...jelous itu tidak salah bagi aku, tetapi haruslah berpada-pada... tapi jelous aku ni bukan sebab aku rasa kelebihan mereka tu lebih dari aku..itu aku tak kisah pun..sebab setiap orang ada kelebihan dan kekurangannya kan..aku jelous sebab aku pun tak taw kenapa..perasaan tu datang tanpa aku undang..yang aku taw,aku jelous dengan mereka!aduy,perasaan,tolong la lari jauh dari aku...aku tak suka perasaan begini...sungguh la tidak cool dan macho sama sekali...shuhhhh...shuh...!

* jelous memakan diri sendiri...

No comments:

Post a Comment